Palvelut
”Maantiede on tehnyt meistä naapureita. Talous on tehnyt meistä kumppaneita, ja välttämättömyys on tehnyt meistä liittolaisia.” ― John F. Kennedy
STRATEGINEN KUMPPANUUS
Digiajan kilpailukyky on monimutkainen palapeli, joka kootaan yhä useammasta osoitteesta käsin. Liian monesta, jolloin hyöty ja kustannukset karkaavat. Miten on sinun yrityksesi laita? Ostatko palvelun sieltä, toisen täältä? Etkö ole varma, millaisia ratkaisuja tarvitset? Meistä saat strategisen neuvonantajan, sitoutuneen kumppanin ja kokonaisratkaisujen toteuttajan. Tiedämme mistä asiakas milloinkin hyötyy.
Teknologian ja markkinoinnin asiantuntijoina varmistamme digitaalisen liiketoiminnan infrasta verkkosivuihin, strategiasta mainontaan ja brändiviestintään. Pisteenä ii:n päällä pidämme huolen, että yrityksesi tietosuojakäytännöt pysyvät asetuksen vaatimuksissa. Meidän asiakkaana vältyt kalliilta kokeiluilta. Luomme huomisen kilpailuedun tänään — moderneilla välineillä, uusinta tutkimustietoa hyödyntäen.
KOTISIVUT JA VERKKOKAUPAT
Kotisivut ovat verkkoliiketoiminnan sydän ja digiajan kilpailukyvyn kivijalka. Sivujen tärkein tehtävä on asiakkaiden palveleminen ja sitä kautta tuotto. Jotta kotisivut täyttävät tehtävänsä, niillä pitää olla selkeä ostopolku ja ostopäätöstä vauhdittava sisältö.
Me teemme sivuista tuottavan palvelualustan, joka ohjaa asiakkaasi “hakukoneista kassalle”. Toteutamme sivuja mm. WordPressillä ja Drupalilla. Mobiili-ensin kampanjasivuja esim. Bootstrap tai Go (Hugo) frameworkilla. Magento, WordPress/Woocommerce ja Amazon-alustojen lisäksi pystytämme verkkokaupan muillakin järjestelmillä, esim. nykyisten sivujen yhteyteen. Design ja käyttökokemus vaikuttavat suuresti verkkopalvelujen konversioon. Käytettävyys, konversio- ja hakukoneoptimointi, sisällöntuotanto sekä maksu- ym järjestelmien integraatiot kuuluvat meillä oletuksena sivuprojekteihin. Tarjoamme niitä myös erillisinä palveluina verkkoratkaisujen kehittämiseen. Kehitystyömme tapahtuu huomisen ehdolla. Teknologiat uudistuvat nopeasti, tämän päivän valinnat ratkaisevat lähitulevaisuuden kilpailukyvyn. Haluatko kuulla, miten verkkosivut laitetaan tuottamaan?
TIETOSUOJA
Ajantasainen tietosuojakäytäntö on yrityksille laillinen velvoite, mutta myös kilpailuvaltti. Aloittavan yrityksen koko toiminta on mietittävä GDPR:n näkökulmasta. Ellei ole teknologia- tai tietoturva-alalla, asetuksen vaatima henkilötietojen käsittelyn arviointi ja dokumentaatio kannattaa jättää asiantuntijoille. Kokemuksemme mukaan omin voimin asiat hoidetaan sinne päin, ja viranomaistarkastuksen jälkeen ollaan tilanteessa, jossa tietosuojakartoitus ja dokumentaatio on tehtävä uudelleen. Päädytään viikkojen savotasta viikkojen savottaan. Asiantuntijoidemme käsissä tietosuojavelvoitteet saadaan muutamassa päivässä kuntoon. Neuvomme myös turvallisimpien järjestelmien, ohjelmistojen ja palvelujen hankinnassa.
Palveluntarjoajan tai järjestelmän vaihtuessa tai liiketoiminnan muuttuessa tietosuojakäytännöt pitää saattaa ajan tasalle. Täydentävässä tietosuojakartoituksessa päivitämme lain vaatiman sisäisen dokumentaation, julkiset selosteet, tietosuoja- ja tietoturvaohjeistuksen henkilöstölle (tietoturvapolitiikka), tarvittaessa sopimusten tietosuojaliitteet. Arvioimme myös onko yrityksen nimettävä tietosuojavastaava. Tietyillä aloilla se on pakollinen. Tietosuojavastaavan ei kuitenkaan tarvitse olla yrityksen omaa henkilöstöä. Ulkoista tehtävä meille, pääset helpommalla!
MARKKINOINNIN AUTOMAATIO
Markkinoinnin automaatio tehostaa rutiinitehtäviä liittämällä verkkosivut saumattomasti muihin digitaalisiin kanaviin. Erittäin kustannustehokkaana se sopii kaikenkokoisille yrityksille ja on pakollinen niille, jotka haluavat pysyä kiihtyvän kilpailun kelkassa. Markkinoinnin automaatio kun on paljon muutakin kuin uutiskirjeiden automatisotua lähettämistä tai asiakastietojen ohjelmallista keräämistä. Esim. tekoälyyn nojaava HubSpot yhdistää markkinoinnin, reaaliaikaisen myynnin ja asiakaspalvelun helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi. HubSpotin livechat-toiminnon voi parilla klikkauksella vaihtaa bottiin, joka palvelee asiakkaitasi työajan jälkeen. Ja kaikesta saat selkokielisen datan liiketoimintasi kehittämiseen.
Markkinoinnin automaation voi rakentaa lähes 900 vaihtoehdosta. Toimiva kokonaisuus vähentää rutiinityötä, nopeuttaa asiakaspalvelua ja myyntiä ja tarjoaa arvokasta dataa. Kokoamme uuden tai päivitämme nykyisen ratkaisun, annamme koulutuksen ja autamme datan hyödyntämisessä. Kysy meiltä, millaisesta kokonaisuudesta sinun yrityksesi hyötyy.
MAINONTA
Google Ads hakusanamainonta tuo nopeasti kävijöitä sivuillesi. Tekoälyä hyödyntävä Googlen dynaaminen hakumainonta personoi ja automatisoi hakusanamainonnan, ja mahdollistaa useiden laskeutumissivujen käytön. Googlen display-mainosverkostossa taas hankit uusia asiakkaita, tavoitat aiemmin ostaneet (remarketing) tai palveluist kiinnostuneet. Banneri- ja videoformaatteihin perustuva displaymainonta on tehokas, kanavatarjonta runsas ja sitä voi laajentaa ohjelmallisella ostamisella. Natiivimainonta on artikkelimuotoon perustuva automatisoitu mainonta, jolla saat lisää lukijoita yrityksesi asiantuntijablogiin, verkkokaupan tuotetieto- tai kampanjasivuille. Somemainonnalla kohdistat viestisi valikoiduille kohderyhmille.
Some-, hakusana-, display- vai natiivimainonta? Perinteinen vai ohjelmallisesti ostettu? Me selvitämme, mikä toimii tehokkaimmin sinun yrityksesi kohdalla. Kirkastamme tavoitteesi, valitsemme kanavat ja kampanjatyypin, sisältökonseptin ja kärkiviestin. Autamme asiakassegmentoinnissa, jos et ole täysin varma kohderyhmistäsi. Kun KPI-mittarit on asetettu, arvioimme datan ja optimoimme kampanjaa parhaan tuoton saamiseksi. Keräämme datan reaaliaikaisesti, raportoimme digitaalisesti. Kysy, miten yrityksesi mainoskulut muutetaan tuloiksi.
SISÄLTÖMARKKINOINTI
Digiajalla mainonnan ja markkinoinnin rajat ovat hävinneet. Alennukset, tuotekuvaukset ja mainoslauseet eivät enää riitä sitouttamaan asiakkaita. Asiakkaat tarvitsevat keskustelevaa lähestymistä ja hyödyllistä tietoa, joka huomioi heidän tarpeensa silloin kun he sitä tarvitsevat. Sisältömarkkinointi, eli sisällöt ja niiden strateginen kohdentaminen on nykypäivän menestystrendin — asiakaskeskeisen liiketoiminnan — avain. Hyödylliseen ja kiinnostavaan sisältöön perustuva markkinointi tuo kävijöitä sivuillesi, saa heidät viihtymään, madaltaa ostokynnystä ja takaa asiakasuskollisuuden. Myös markkinoinnin automaation keskiössä ovat sisällöt.
Sisältömarkkinointi vaatii kohderyhmien ostoskäyttäytymisen tuntemista sekä dataan nojaavan strategian. Autamme selvittämään kohderyhmiesi kiinnostukset ja tarpeet. Luomme sisältöstrategian ja sisällöt, joilla sitoutat asiakkaasi ja vahvistat brändiuskollisuutta. Lue, miten sisältömarkkinoinnilla tehdään tulosta ja ulkoista se meille.
BRÄNDI JA VIESTINTÄ
Onko sinulla tuote tai palvelu, jolle haluat uskollisia käyttäjiä? Ehkä yrityksesi toiminta itsessään ansaitsee brändiarvon? Anna meidän luoda brändillesi satoisa maaperä. Tutkimme ja kaivaamme punaisen langan esiin kirkastamalla tuotteen, palvelun tai yritystoiminnan vahvuudet ja päämäärät. Laitamme sisäisen viestinnän ja toimintamallit vastaamaan bränditavoitteita. Luomme puhuttelevan ilmeen ja johdonmukaisen viestinnän. Sisällöt sekä strategian, jolla tavoitat ja sitoutat ihannekohderyhmät. Varmistamme, että yrityksesi viestintä on osallistavaa ja perustuu vuoropuheluun asiakkaiden kanssa. Että koko henkilöstö toimii “sanoista tekoihin” ja sitoutuu brändiarvon vahvistamiseen.
Olemme tukena pitkin matkaa, sillä brändi ei synny yli yön. Brändi on vuorovaikutuksesta kumpuava arvostus. Luottamus, joka lunastetaan. Mielikuva, jolla on katetta. Mikä on se yrityksesi vahvuus, joka voidaan brändätä? Me otamme selvää!
INFRA JA TEKNOLOGIAT
Teknologia ja ostoskäyttäytymisen trendit muuttuvat sellaiseen tahtiin, että kilpailukyvyn eteen pitää kirjaimellisesti paiskia töitä. Se tarkoittaa digitaalisen liiketoiminnan jatkuvaa hienosäätöä, tekoälyn, mobiili- ja virtuaaliratkaisujen hyödyntämistä. Esim. tekoälyavusteisesta reaaliakiaisesta myynnistä ja asikaspalvelusta on valtavaa hyötyä pienimmilliekin yrityksille. Enää kilpailukykyä ei ratkaise yrityksen koko tai sijainti vaan se, miten nopeasti uusi teknologia otetaan haltuun ja miten pitkälle runtiinitehtävät automatisoidaan.
Tuomme tekoälyn, mobiili- ja AR-ratkaisujen hyödyt liiketoimintasi keskiöön, ja pidämme huolen, että yrityksesi ydintoimintoja pyörittää huomisen vaatimuksiin sopiva infra. Seuraamme paikallisen sekä pilvi-infran kykyä säännöllisesti. Arvioimme myös, mitkä yrityksesi tehtävät voidaan edelleen automatisoida, jotta aikaa jää enemmän varsinaiseen työhön. Päivitämme toiminnanohjaujärjestelmät (ERP), huolehdimme laitteista, tietoturvasta ja koulutamme ottamaan uusimman teknologian haltuun. Haluatko kumppanin, joka ymmärtää digitaalisen liiketoimintasi haasteet? Milloin aloitetaan?